vineri, 7 martie 2014

Verde intermitent si o amenda


        Postarea asta este pentru aceia ca mine, care nu stiu ca traversatul pe culoarea verde intermitent a semaforului este interzisa. Eu nu stiam treaba asta, am aflat ieri, nu inainte de a plati, la propriu si la figurat, cu amenda si o interminabila discutie cu politistul care m-a atentionat.

       Ieri, in timp ce traversam o intersectie aglomerata de prin Bucuresti, am traversat pe verde intermintent, am ajuns in partea cealalta a carosabilului tot pe verde intermitent. Eu eram sigura sigura ca nu am gresit, motiv pentru care m-am si tinut tare pe pozitii cand politistul mi-a zis ca e ilegal ce-am facut.

         "Cum, domnule politist, pe verde?"
         " Verde intermitent"
         " Dar nu era rosu, era verde!"
         " Verde intermitent!"
         Am tinut-o asa vreo 5 minute, pana cand i-am cerut sa-mi arate litera legii :)
         Si mi-a arata, intr-adevar, in codul rutier scrie ca verdele intermitent este egal cu rosu, este strict interzisa traversarea pe verde intermitent, ca si pe rosu. Am gresit, sunt buna de plata!
         In timp ce asteptam sa scrie procesul verbal (nu exagerez, cred ca a durat 10 minute, pt cateva randuri scrise), colegul politistului care ma amendase pe mine statea pe aceeasi trecere de pietoni, cu pietoni trecand pe langa el pe culoarea rosie a semaforului. Au trecut pietonii o data, au trecut de 2 ori... ii bat politistului in geamul masinii si-i zic:
      " Colegul dvs interpreteaza mult mai permisiv regulamentul, oare de ce?"
      " Domnisoara (tot sa fiu doamna de o gramada de ani, dar m-am simtit tanara si fara obligatii, a fost de bine :) ) colegul meu are dreptul sa opreasca pe cine vrea el, eu am vrut sa va opresc pe dumneavostra!"
      " Sunt onorata!"
       O data procesul verbal scris, a intervenit o alta problema...
       " Platiti acum?"
       " Da." Dau sa scot banii...
       " Sper ca aveti marunti, ca sunteti prima persoana careia ii dau amenda azi si nu am sa va schimb"
        (Onorata a doua oara pe ziua de azi, as fi spus, daca eram mai bine dispusa...)
      Evident, m-am dus sa schimb bani, fix 85 de lei.
      Evident, inca 5 minute de stat in frig, ca sa-mi scrie chitanta.
      Concluzia, tineti minte, verde intermitent= rosu. Stai o tura :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu