duminică, 23 martie 2014

Deux piece Ma Damme



         Pe DAVID il stiti de aici. S-a nascut prematur la 6 luni si, datorita acestui fapt, acum se confrunta cu un diagnostic greu de dus pentru un pui de om: tretrapareza spastica. Ce inseamna asta? Paralizia mainilor si picioarelor. Greu de dus,nu? Numai ca, alaturi de el are cei mai potriviti parinti cu putinta, parinti care nu isi abandoneaza visul de a-l vedea plimbandu-se intr-un viitor cat mai apropiat. Si alaturi de parintii lui au fost sute de oameni care i-au sprijinit concret, pe pagina de Fb sau pe Sansa pentru David. Chiar si Mihai Nesu a fost alaturi de ei atunci cand nu mai sperau la o rezolvare financiara a nevoilor lui David.

       In beneficiul lui David, va prezint aici un deux piece bleumarin, Ma Damme. A fost purtat 1 data, la botezul fiului meu.

       Taiorul este marimea 40, in talie, la nivelul cordonului are 40 cm.


Fusta este dreapta, marimea 38, are si jupa.In talie are 36 cm, lungimea este de 46 de cm. Nici prea lunga, nici prea scurta, potrivita pentru o mamica care stie ca-i frumoasa :)


Pe mine m-a costat 600 de lei cand l-am cumparat, acum il dau cu 85 lei. Banii in contul lui David, imi spuneti cine a facut donatia, imi dati adresa si eu il trimit prin posta.

Asta e tot :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu