joi, 27 februarie 2014

Portret de femeie- sesiune foto gratuita



        In perioada 1-8 martie 2014, Foto Union invita doamnele si domnisoarele care isi doresc sa marcheze inceputul primaverii intr-un mod deosebit, la o sesiune foto gratuita. Eu am participat anul trecut si impresia a fost una foarte buna, fotografia respectiva este poza mea de profil pe Fb de un an de zile (probabil ca am s-o inlocuiesc anul acesta cu cea facuta peste o saptamana) si troneaza pe frigider de tot atata timp (da, frigiderul meu, pe langa cei in jur de 150 de magneti pe care ii gazduieste, tine loc si de o imensa rama de colaje foto).

       Ce-am retinut eu din anuntul Foto Union
    - locatie- salonul Monroe
    - trebuie facuta o programare telefonica inainte
    - anul acesta exista un dress code- IA. In cazul in care nu detii o ie, poti imprumuta una de la locul de desfasurare.
    - contra sumei de 49 de lei, veti avea parte de o sesiune fulger de make-up si hair din partea reprezentantilor salonului Monroe. Participarea la sesiunea foto nu este conditionata de sesiunea de make-up si hair.




          Pentru detalii referitoare la programare si locatie, accesati link-ul oficial al evenimentului.
         See you there!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu