vineri, 28 februarie 2014

Caiete de lucru pentru 3-4 ani



       Stefan are 3 ani si 3 luni si in toamna asta va merge pentru prima data la gradinita. Intre timp, cum noi suntem curiosi din fire, am hotarat (eu mai mult, el mai putin) sa vedem cu ce s-ar fi ocupat in primul an de gradinita. Am descarcat cam tot ce se putea descarca de pe Didactic.ro, plus alte surse descoperite pe diverse forumuri si am cumparat caiete/reviste/brosuri de la libraria de pe strada noastra.

      Acum cateva zile am dat peste oferta celor de la editura Litera.
      Azi am primit coletul cu 4 caiete comandate  de pe libris.ro  Sunt 4 carticele, pentru grupa de varsta 3-4 ani:
        - matematica
        - dezvoltarea vorbirii
        - modele de scriere
        - fise de evaluare (ed Trend)




           Toate au costat 21 de lei, transportul este gratuit, indiferent de suma comenzii, oriunde in tara.

           Coletul trebuia sa ajunga ieri la mine, am primit dis-de-dimineata mesaj ca va ajunge, iar dupa amiaza am primit un alt mesaj cum ca nu va ajunge din cauza adresei incomplete. Evident, mesajele mi-au fost date pe telefonul mobil. Evident, se putea afla foarte usor adresa completa daca, in loc de un mesaj care ma anunta ca nu stiu unde sa aduca pachetul, ma sunau si ma intrebau unde trebuie sa ajunga. Nu-i bai, au ajuns azi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu