marți, 15 ianuarie 2013

Cum sta treaba cu cafeaua


        * Eu acum 10 ani:
               -   Cafea?
               -    Vrei sa ma omori?
      
        * Eu, in timpul facultatii (-lor, am facut la diferenta de 1 an Ase si Limbi Straine)
               - Maine am 2 examene, trebuie sa stau treaza toata noaptea, deci...beau 1/4 de cana de cafea. O sa mai adorm poimaine la aceeasi ora.

         * Eu, dupa ce am nascut 1 copil si am terminat cu alaptatul:

               - Daca nu beau cafea la primaora nu pot sa deschid ochii!
               - Daca nu beau cafea, nu pot sa mananc pranzul!
              - Daca nu beau cafea la ora 16.00, adorm inaintea lui fie-miu diseara!
    
          Da, am ajuns la 3/zi. Intr-un an jumatate, de cand Stefan a intrat pe alt lapte decat cel matern.

Sursa: aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu